Hem > Uncategorized > Arkeolog för en dag i radio!

Arkeolog för en dag i radio!

Idag tidigt på morgonen var Sofia Benholm från Morgonpasset här och grävde som sommarjobbare. Hur det gick och vad hon hittade kan ni se på Morgonpassets hemsida: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?ProgramID=2024   Det slutade med att vi höll på i nästan två timmar och vi hittade bl a glas, ben, tänder i en käke, keramik, en bit av en pipa och en knapp. Har jag glömt något?

Det var kul men lite nervöst att bli intervjuad i direktsändning. Jag får se om jag törs lyssna på mig själv, jag tror det är fler än jag som tycker att ens egen röst låter otroligt mysko när man hör den inspelad.🙂

 

/Hanna

Kategorier:Uncategorized Taggar:, , ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

